A közlekedési vállalat megtartotta a buszpályaudvar próbaüzemét, az utasok az üzletközpont megnyitásáig ideiglenes...
A közlekedési vállalat megtartotta a buszpályaudvar próbaüzemét, az utasok az üzletközpont megnyitásáig ideiglenes átjárón hagyhatják el a végállomást. A próbajáratok indításának tapasztalatai alapján a szakemberek csütörtökön döntik el, hogy mikor vehetik birtokukba az utasok az új feltételeknek megfelelő peronszakaszokat.
Bus Mariann, az R-Co Zrt. kommunikációs igazgatója az MTI-nek azt mondta, a kivitelezés azon részével, amelyet az ingatlanfejlesztő vállalt, végeztek, ezért adták át a BKV-nak a területet üzemeltetésre. A peronok szélesítése, modernizálása, lefedése megtörtént, az utastájékoztató rendszerek kiépítse már a BKV feladata, de a két cég ebben is együtt fog működni. Hozzátette: innentől a BKV-n múlik, hogy mikor adják át a forgalomnak a peronokat.
A BKV szerint a jelenlegi készültség az írásban előre benyújtott követelményektől "igen távol áll". Szerintük kizárható, hogy csütörtökön újraindítsa a BKV a közlekedést a végállomáson, mert ha a készültségi szintet elérik is, a járművezetők és az utasok tájékoztatására, az átállásra néhány napra van szükség.
A Budapesti Közlekedési Központ kedden közölte, hogy határozatlan időre meghosszabbítja a vágányzárat a 3-as metró vonalán a Határ út és Kőbánya-Kispest végállomás között, mert a teljes vonalon való közlekedéshez a forgalomtechnikai feltételek a bevásárlóközpont építője által előzetesen vállalt augusztus 24-i határidőre nem biztosítottak. A beruházó azt vállalta, hogy augusztus 24-ig átépíti a metróvégállomást, és új buszvégállomást alakít ki. Mivel a munkákkal nem végeztek, a cég kötbért fog fizetni a BKV-nak a megkötött szerződés alapján
Egyre jobban megérheti inkább eltárolni a napelemmel megtermelt áramot
Rövid távon jó módszer a szolgáltatói hálózatos adok-kapok, de hamarosan a tárolásos módszerrel is érdemes lesz megbarátkoznia a napelemeseknek, hiába drágább a tároló egység előállítása és karbantartása.