Exportcikkből importáru – a Makarius-mappa a Fővárosi Képtárban / A különbség csupán (a) látszat – Gerhard Richter a Nemzeti Galériában / Megosztott Picasso – eltérő kritika a két Németországban / Cuki, ahogy lázadsz! – fotográfusnők Japánban / Elhárított kudarc – az Art Basel idei kiadásáról / Másvilági sejtetések – spekulatív fordulat a kortárs művészetben / Bűvészmutatvány – kritika a posztkritika korában / Posztbrexit, posztcovid – a Frieze Londonban
Exportcikkből importáru – a Makarius-mappa a Fővárosi Képtárban (Orosz Márton)
A különbség csupán (a) látszat – Gerhard Richter a Nemzeti Galériában (Magyar Fanni)
Fesztiváltöredékek pandémia idején – a Stájer Ősz alakváltozatai (Hegyi Dóra)
Cuki, ahogy lázadsz! – fotográfusnők Japánban (Gyöngyösi Eszter)
Absztraktok Párizsból – modern klasszikusok a MODEM-ben (Elek Lenke)
Elhárított kudarc – az Art Basel idei kiadásáról (Bagyó Anna, Darányi György)
Másvilági sejtetések – spekulatív fordulat a kortárs művészetben (Miklósvölgyi Zsolt)
A műbe kötve – Katharina Grosse Helsinkiben (Somhegyi Zoltán)
X és Y generáció – a Q Contemporary nyitó kiállítása (Sinkó István)
Megosztott Picasso – eltérő kritika a két Németországban (Wagner István)
Egymásra találás – Határtalan Design a Kiscelli Múzeumban (Tóta József)
Semleges terület – művészego és artist-run space (Mézes Tünde)
Indonéz művészeti kollektívák – esettanulmányok Yogyakartából (Fábián Réka)
Bűvészmutatvány – kritika a posztkritika korában (Huth Júliusz)
A szerről nem lehet lejönni – új művészeti központ Balatonfüreden (Molnár Zsuzsanna)
Posztbrexit, posztcovid – a Frieze Londonban (Fekete Tóth Eszter)
A cethal gyomrában – Art Market Budapest 2021 (Rozgonyi Etelka)
Megélt egzisztencializmus – beszélgetés Baranyay Andrásról (Kishonthy Zsolt, Török Tamás, Andrási Gábor)
Modernek Somogyban – Kaposvár és Kőröshegy festői (Tóth Károly)
A műértelmezés új módszere – az interikonicitásról (Boros Lili)
Egy régvolt szellemi műhely – a Képzőművészeti Kiadó (Fejér Zoltán)
Szamoson innen és túl – Flóth Ferenc műgyűjtő és amatőr régész (Szabadváry Tamás)
Az elmélet ne egye meg a látványt – portré Babinszky Csilla képzőművészről (Bordács Andrea)
Tárlatvezető: Kozák Zsuzska