Mindent kétszer mond – öt írás a Velencei Biennáléról / Független – új rovat Budapest önszerveződő, nonprofit tereiről / Első köztársaság – Csehszlovákia művészete 1918–1938 / Fekete, fehér, igen, nem – Whitney Biennálé a Trump-érában / Kollektív álmok, burzsuj villák – modern építészet a Horthy-korban / Öko versus luxus – az Art Basel újításai / A Föld megmentéséért – életmentő építészet Bécsben
Mindent kétszer mond – négy írás a Velencei Biennáléról (Andrási Gábor, Hamvai Kinga, Timár Katalin, Turai Hedvig)
Független – új rovat Budapest önszerveződő tereiről (Molnár Ráhel Anna)
Első köztársaság – Csehszlovákia művészete 1918–1938 (Hushegyi Gábor)
Vizuális nevelési laboratórium – a Deák17 Galéria (Bodóczky István)
Fekete, fehér, igen, nem – Whitney Biennálé a Trump-érában (Berecz Ágnes)
Kollektív álmok, burzsuj villák – modern építészet a Horthy-korban (Götz Eszter)
Öko versus luxus – az Art Basel újításai (Bagyó Anna, Darányi György)
Hasselblad szkafanderhez – fotóárverésekről (Fejér Zoltán)
Műterem a „porfészekben” – a Plohn Illés és József Hódmezővásárhelyen (Ibos Éva)
A Föld megmentéséért – életmentő építészet Bécsben (Lévai-Kanyó Judit)
Senki többet – film a műtárgypiacról (Rechnitzer Zsófia)
Kultúra az ipar helyén – a pas-de-calais-i bányavidék (Cserba Júlia)
Az aszfaltgyáros gyűjteménye – Biehn János egykori műtárgyai (Juhász Sándor)
Slow art a svájci Alpokban – Grazyna Kulczyk magánmúzeuma (Rasovszky Péter)
Weimar, Dessau, Berlin – Bauhuas-év Németországban (Emőd Péter)
Négyszoba és Kavics – két nonprofit hely a fővárosban (Molnár Zsuzsanna)
Lovagias ügyek – párbaj-karikatúrákról a budapesti vívó világbajnokság alkalmából (Molnár Zsófia Eszter)
Történelmi olvasókönyv? – magyar szürrealizmus Szentendrén (Horváth Ágnes)
Makers of Budapest – képes album és design guide (Sárai Vanda)
A tárgyak magukkal hozzák a formát – portré Szalay Péter képzőművészről (Zsikla Mónika)
Tárlatvezető: Dékei Kriszta Európai tárlatvezető: Sípos László
Kiállításokról: Borsos Lőrinc a Glassyard Galériában, Czóbel 4.0 Szentendrén, Caravaggio Münchenben, az Artkunstarte Madridban, nepáli művészet Bécsben, Natalja Goncsarova Londonban (Balázs Kata, Juhász Bálint, Kovács Ágnes, Magyar Fanni, Hamvai Kinga, Fajgerné Dudás Andrea)