A létezés taktikái – Kondor Béla a Testőrpalotában / Moszkva glocal – kortárs művészet az orosz fővárosban / Véletlennek köszönhető? – két tárlat a szamizdat-övezetből / Trendek közt sétálva – tudósítás a Frieze New Yorkról / Csoportenergia – a Pécsi Műhely a Ludwigban / Gazdagság és terror – a 13. Sharjah Biennálé / A közönségízlés jegyében – kiállítások a filmhíradóban 1924–1944 / Túl a csillagokon – titokzatos tájak Monet-tól Kandinszkijig
A létezés taktikái – Kondor Béla a Testőrpalotában (Hornyik Sándor)
Moszkva glocal – kortárs művészet az orosz fővárosban (Aknai Katalin)
Véletlennek köszönhető? – párhuzamos tárlatok a szamizdat-övezetből (Perneczky Géza)
Trendek közt sétálva – tudósítás a Frieze New Yorkról (Rechnitzer Zsófia)
Csoportenergia – a Pécsi Műhely a Ludwigban (Götz Eszter)
Gazdagság és terror – a 13. Sharjah Biennálé (Bagyó Anna)
A közönségízlés jegyében – kiállítások a filmhíradóban 1924–1944 (Juhász Sándor)
House of Silent – Szabó Klára Petra és Szvet Tamás Svédországban (Tóth Károly)
Képpé vált együttállások – magyar streetfotó a Kiscelli Múzeumban (Barta Zsolt Péter)
A Pécsi Műhely a kanonizáció útján – interjú Készman Józseffel és Pinczehelyi Sándorral (Emőd Péter)
Túl a csillagokon – titokzatos tájak Monet-tól Kandinszkijig (Horváth Ágnes)
Tárlatvezető: Pilinger Erzsébet
Kiállításokról:
Korniss Dezső Szentendrén, Csáki László a Capa Központban, a PH21 fotógaléria Budapesten, Kondor Attila a Resident Artban, Gál András és Dorothee Joachim Veszprémben (Pócs Veronika, Dékei Kriszta, Molnár Zsuzsanna, Sinkó István, Zsikla Mónika)
Javlenszkij és Rouault Halléban, Cranach és a modernek Düsseldorfban, Kemang Wa Lehulere Berlinben (Wagner István, Kovács Ágnes, Varga Marina)