Körösfői-Kriesch Aladár Gödöllőn, finn szőnyegek a Néprajzi Múzeumban, Botos Péter és Erdélyi Gábor az Újlipótvárosi klub Galériában, Művészet és tőke Krakkóban, Schiele Múzeum Tullnban, Alexander Calder Bázelben, Elfie Semotan Kremsben
Telhetetlenség – Egon Schiele a Szépművészeti Múzeumban (Horányi Attila)
A világ keserű ismerete – Gramsci-emlékmű New Yorkban (Berecz Ágnes)
Kirakós játék – a Magyar Nemzeti Galéria impresszionista tárlatáról (Révész Emese)
Ugyanabba a folyóba – kultúrpolitizálás és szakmai érdekképviselet (Kertész László)
110 modern magyar festmény – a római kontextus (Jurecskó László)
Ha köz nincs, jó lesz a magán is? – kelet-európai kortárs magánmúzeumok (Ébli Gábor)
Szürke évtizedek, páratlan gazdagság – a Bizományi a rendszerváltásig (Gréczi Emőke)
Értjük mi a viccet… – a Design Világnapja Budapesten (Tóta József)
Az esendőség ereje – a Látványtár kiállítása Diszelben (Frazon Zsófia)
Bor, könyvek, cirmos macskák – múzeumok kereskedők és szolgáltatók között (Prékopa Ágnes)
Neoavantgárd és posztkoncept – beszélgetés Valkó Margittal és Pőcze Attilával (Spengler Katalin
Vér, arany, neoizmus – Art Lover Kántor István könyvéről (Szkárosi Endre)
Hagenbund: egy világra nyitott művésztársaság – portré Peter Chrastek bécsi műgyűjtőről (Bajkay Éva)
Tárlatvezető: Szentandrási-Sós Zsuzsanna
Kiállításokról
Körösfői-Kriesch Aladár Gödöllőn, finn szőnyegek a Néprajzi Múzeumban, Botos Péter és Erdélyi Gábor az Újlipótvárosi klub Galériában (Gellér Katalin, Götz Eszter, Sinkó István)
Művészet és tőke Krakkóban, Schiele Múzeum Tullnban, Alexander Calder Bázelben, Elfie Semotan Kremsben (Somhegyi Zoltán, Emőd Péter, Kovács Ágnes, Wagner István)