Nyereséges Sziget
Az első kalkulációk szerint 385 ezer látogató részvételével, 100 millió forintos plusszal zárt az EST Media Group...
Az első kalkulációk szerint 385 ezer látogató részvételével, 100 millió forintos plusszal zárt az EST Media Group Vagyonkezelő Kft. 26 százalékos érdekeltségében lévő Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. által megrendezett Sziget Fesztivál. A hajógyári dzsemborit megelőző nulladik napi Magyar Dal Napja mintegy 50 ezer látogatót vonzott, ám csupán néhány millió forinttal járult hozzá a profithoz. Mint azt a Szigetnél a HVG-vel közölték: a profitot az is csökkentette, hogy közel 100 millió forintba került az előzetes területrendezés, valamint a befogadóképesség mintegy 5 ezer fővel történt bővítése. A cég portfóliójába tartozó többi rendezvénnyel (a Gyerek Sziget, a soproni Volt, a marosvásárhelyi Félsziget Fesztivál, a zamárdi BalatonSound) együtt az idén 350 millió forintos eredmény várható.