2008. augusztus. 19. 00:00 Utolsó frissítés: 2008. augusztus. 19. 17:42 Hét nap

Nyereséges Sziget

Az első kalkulációk szerint 385 ezer látogató részvételével, 100 millió forintos plusszal zárt az EST Media Group...

Az első kalkulációk szerint 385 ezer látogató részvételével, 100 millió forintos plusszal zárt az EST Media Group Vagyonkezelő Kft. 26 százalékos érdekeltségében lévő Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. által megrendezett Sziget Fesztivál. A hajógyári dzsemborit megelőző nulladik napi Magyar Dal Napja mintegy 50 ezer látogatót vonzott, ám csupán néhány millió forinttal járult hozzá a profithoz. Mint azt a Szigetnél a HVG-vel közölték: a profitot az is csökkentette, hogy közel 100 millió forintba került az előzetes területrendezés, valamint a befogadóképesség mintegy 5 ezer fővel történt bővítése. A cég portfóliójába tartozó többi rendezvénnyel (a Gyerek Sziget, a soproni Volt, a marosvásárhelyi Félsziget Fesztivál, a zamárdi BalatonSound) együtt az idén 350 millió forintos eredmény várható.

Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.