Multimédiacégeket vett az MTelekom
Egymilliárd forintot költött a Magyar Telekom Nyrt.
Egymilliárd forintot költött a Magyar Telekom Nyrt. (MTelekom) két multimédiás társaság, a t-zones portált és mobiltelefonos hírügynökséget üzemeltető Mobilpress Kommunikációs Zrt., valamint a tartalomszolgáltató M Factory Kommunikációs Kft. megvásárlására. Az utóbbinak most csak a 75 százalékát vette meg, a maradékra 2009-től megnyíló opciós jogot kapott. A szerzemények 2006-os gazdálkodásáról csak annyit tudni, hogy együttes árbevételük 1,8 milliárd forint körüli lesz, adózás, kamatfizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredményük pedig mintegy 60-60 millió. A több vételi ajánlat közül az MTelekomot választó, 10,02 millió forint törzstőkéjű M Factory a luxembourgi székhelyű MetaCom-cégcsoport tagja, amely magát Közép-Európa vezető mobil multimédiás vállalkozásaként aposztrofálja. A Népszavát korábban kiadó Bleuer István tulajdonában álló, 20 millió forintos jegyzett tőkéjű Mobilpress korábban ESMA Sajtó- és Public Relations Ügynökség Kft.-ként volt ismert.