A life-style.hu kávéfőzőteszt-sorozatának következő alanyai az Aldi üzletekben néhány hete kapható „saját márkás”, Martello márkanévre keresztelt kávéfőzőcsalád, és az ehhez Olaszországban előállított kávékülönlegességek voltak.
A német székhelyű Aldi vállalat-csoport megint egy olyan piaci rést talált, ahol igen sikeres lehet, ha sikerül megnyerni a fogyasztókat. Az elmúlt években a kapszulás kávéfőzők virágkorukat élik, talán csak azért nem található még minden háztartásban belőlük egy-egy darab, mert nagyon sokan utánaszámoltak, hogy mennyibe is kerül egy adag ilyen módon elkészített kávé.

Legyen szó Nespresso, Illy, Dolce Gusto, vagy bármilyen eddigi patronos kávéról, adagonként 100 forint alatt biztosan nem úszhatjuk meg a kávézást velük. Ezekkel összehasonlítva, a Martello kávékapszulák ára darabonként nem éri el a 60 forintot, ami hatalmas versenyelőnynek számít. Már csak az a kérdés, hogy van-e annyira jó a kávéfőző és a kávé, mint a többi? Kiderül a life-style.hu tesztjéből, kattintson!