Az Oasis frontemberével reklámozza termékeit egy olasz luxusruházati márka.
Alig egy héttel azután, hogy véget vetett a testvérével való viszályuknak, Liam Gallagher újra szólóban lép előtérbe. Az Oasis rajongóinak azonban nem kell aggódniuk, a frontembert a Stone Island divatház új arcaként jelentették be, és ő lesz a márka őszi-téli reklámkampányának vezető alakja – írja a The Guardian.
Gallagher évek óta nagy rajongója a márkának, parka kabátjaikat még a nyári turnékra is magával hordja. 2017 júliusában a Glastonbury fesztiválon arra kérte azt a „szemetet”, aki ellopta ikonikus dzsekijeit, hogy juttassa vissza őket, hozzátéve: „minden meg lesz bocsátva”.
Fiatalabb korában a zenész leginkább arról volt ismert a divatvilágban, hogy 1996-ban betört a Versace kifutójára, ahol olyan vonulást mutatott be, amelyre a Hülye Járások Minisztériuma is elismerően csettintene.
Gallagher 2009-ben saját divatmárkát is alapított Pretty Green néven. A márkát két hónappal az Oasis első felbomlása előtt indították, és kollekciójában pólók, kötött ruhák, kabátok és cipők is helyet kaptak. A Pretty Greent indulásakor nagy felhajtás övezte, a nyitónapon 100 000 rajongó akarta megvásárolni a termékeit, amitől össze is omlott a weboldal. A márka népszerűsége később visszaesett, 2019-ben pedig a csődeljárás alá került vállalatot a JD Sports vette meg.
Más márkák is megpróbálnak hasznot húzni az Oasis újraegyesüléséből. A Levi’s például kiadott egy kollekciót, amely a zenekar debütáló albuma, a Definitely Maybe 30. évfordulója előtt tiszteleg.