Élet+Stílus hvg.hu 2024. május. 29. 15:32

Orbán Ráhel szerint nagyszerű a budapesti tömegközlekedés, de a luxusvásárlás még hiányzik

A miniszterelnök lánya egy luxusmagazinnak adott interjút, ahol elvileg arról győzte volna meg az olvasókat, hogy miért érdemes Budapestre utazni, de nagyrészt saját márkáiról beszélt.

Jók a magyar éttermek, Magyarország nagyon biztonságos, a hazai adórendszer nagyszerű, ott az Opera és a Művészetek Palotája is, Budapest pedig sokszínű – mondta Orbán Ráhel, a miniszterelnök lánya, aki mint a BDPST Group kreatív igazgatója és a BDPST Koncept ügyvezető igazgatója nyilatkozott az Adam&Eve közel-keleti luxusmagazinnak.

Orbán Ráhel azok után kezdte dicsérni Magyarországot és a fővárost, hogy a lap arról kérdezte, az Arab-öböl menti országokban élő embereknek miért érdemes ellátogatniuk Magyarországra. Válaszát azzal kezdte, hogy az elmúlt tíz évben sok negatív kommentet hallott Magyarországról, hogy „nem vagyunk elég nyitottak, vagy elég sokszínűek, a nyelvünk szupernehéz – nincs más hasonló nyelv a magyarhoz, és egyike a legnehezebbeknek a világon –, szóval az emberek nem akarnak idejönni és megtanulni a nyelvet, de ez már változik, és nagyon nemzetközi munkaerőnk van”.

Végül megjegyezte, hogy „a tömegközlekedés nagyszerű, az emberek szívesen használják, és biztonságos is”. Az egyetlen dolog, ami szerinte igazán hiányzik, az a luxusvásárlás. Az interjú hátralévő részében a saját márkáiról beszélt, bár a cikk címe szerint azt magyarázta volna el, miért érdemes Budapestre utazni.

Az interjú időzítése vélhetően nem véletlen, hiszen a Magyar Turisztikai Ügynökség nemrégiben többtucatnyi külföldi influenszert utaztatott Budapestre, hogy posztjaikon keresztül népszerűsítsék a fővárost a turisták körében. Az már más kérdés, hogy hány turista engedhetné meg magának azt az utazást, amit az Instagramon lát.

Külföldi influenszerek mutatják meg a magyar turisztikai ügynökség megbízásából, mire nem lesz pénze a legtöbbeknek, akik Budapestre látogatnak

Ötven influenszer, százmilliónál is több követő, megszámlálhatatlan bejegyzés a magyar fővárosból. Elindult a Budapest Influencer Trip, amelynek célja, hogy tartalomgyártókon keresztül népszerűsítse a várost a turisták körében. Az már más kérdés, hogy hány turista engedhetné meg magának azt az utazást, amit az Instagramon lát.

(via RTL)

Élet+Stílus Nemes Nikolett 2024. december. 28. 18:00

Pisszeghet, sípolhat, szisszenhet és pöföghet a befőttesüveg, de pont ez a jó: így  fermentáltunk savanyú káposztát

Csodás vitamin- és tápanyagbombával kényeztethetjük a mikrobiomunkat a téli ínség idején, ha fermentált ennivalókat fogyasztunk. Többek között savanyú káposztát is készíthetünk ezzel a módszerrel – elmondjuk, hogyan érdemes csinálni lépésről lépésre, mit kell tudni a sózásról, fűszerezésről, hogyan kombináljuk az alapanyagokat, és mire figyeljünk különösen az erjesztés során.