Élet+Stílus hvg.hu 2023. május. 11. 19:35

Hiányolta a kilátást a Ryanair utasa, a légitársaság visszaszólt neki

Az ír vállalat Twitter-oldalán visszatérő téma az ablak nélküli ablak melletti ülés.

Felháborodottan kérdezte meg egy utas a Ryanairnek címzett Twitter-posztjában, hogy mégis hol maradt az ablak, ami mellé a jegye szólt. Balszerencséjére a fiatal férfit széles látószöggel fotózták le az ablak repülőgép fala előtt, a légitársaság beszólásairól híres csatornája pedig le is csapta a labdát.

„Majd akkor szólj, ha kifizetted a pulcsid alá rejtett csomagot” – reagáltak, a kommentelők pedig azonnal kritizálni kezdték a vállalatot. Egyesek csak a poént nem értették és azon háborodtak fel, hogy a Ryanair a férfi testalkatából űz gúnyt, amire gyorsan leszögezték, hogy ők csak a beállításból űztek gúnyt. Olyan is volt, aki próbálta megmagyarázni, hogy bizonyára egy bővebb pulóver van az utason, a légitársaság pedig megállapította, hogy ezt a kommentelőt aztán igazán nem lehet átverni.

A legkíméletlenebbül azonban azokat a felhasználókat osztották ki, akik a fapados járatok minőségét kritizálták: az értetlenkedő kérdésre, hogy mégis miért választaná még bárki ezt a szolgáltatást, beidézték a statisztikát, miszerint az előző hónapban mintegy 16 millióan döntöttek mellettük. Végezetül a Ryanair learatta a babérokat, amiért valaki azt írta, néha viccesek a posztjaik – azt pedig elegánsan figyelmen kívül hagyták, hogy ezzel szemben a komment szerint szolgáltatásaik mindig rettenetesek.

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat.

hvg360 Nemes Nikolett 2025. február. 15. 19:30

„Tudom, hogy nagyon fáj, de tartson még ki egy kicsit”– a kórházba belépve a méltóságukat is leteszik a küszöbön

Az egészségügyben számtalan módon sérülhet a méltóság, egy-egy empátiát kifejező gesztus ugyanakkor csodát tesz. Hogyan lehetne humánusabbá tenni az ellátást? Miért nehéz az egészségügyben dolgozóknak túllátniuk azon, hogy a páciens nem elvégzendő feladatok halmaza, hanem ember? Hogyan lehet a demens betegeket is segíteni a méltóságuk megőrzésében? És mit várunk el a haldoklótól? Sipőcz Diána kulturális antropológussal és Zsák Éva tanatológussal, a Méltóságért Alapítvány munkatársaival ezekről beszélgettünk.