A streamingszolgáltató több újítást is bevezetett, hogy visszacsalogassa az elvesztett nézőit.
Júliusban még arról szóltak a hírek, hogy a konkurencia és a megélhetési költségek növekedése miatt csaknem egy millió előfizetőt vesztett a Netflix, most azonban úgy tűnik, hogy sikerült megállítania ezt a negatív trendet.
A streamingszolgáltatóra az elmúlt negyedévben 2,4 millióan fizettek elő, ami nagyban köszönhető az olyan sikerszériáknak, mint a Stranger Things vagy a Szörnyeteg: A Jeffrey Dahmer-sztori – írja a BBC.
A Netflix az elmúlt időszakban több változást is bevezetett. 2023-tól büntetést kell fizetniük azoknak az előfizetőknek, akik közösen használnak egy fiókot, és több országban lesz egy olcsóbb csomag, amely azonban reklámokat is tartalmaz majd. A streamingszolgáltató emellett módot talált arra hogy a felhasználók át tudják menteni korábbi profiljukat új fiókjaikba anélkül, hogy a megnézési előzményeik és a személyes beállításaik elvesznének.
Az elemzők szerint ezek a változások több pénzt hoznak majd a Netflix konyhájára, az viszont kérdéses, hogy mennyire számolhat jelentős növekedéssel a jelenlegi helyzetben.