Élet+Stílus hvg.hu 2022. február. 14. 09:53

Ezek voltak a Super Bowl legjobb reklámjai

Kevesebb járvány, több poén.

Ha abból indulunk ki, hogy a Super Bowl finoman szólva is drága reklámidejét olyan hirdetésekkel igyekeznek kitölteni a cégek, amelyek rezonálnak valahogyan az ország állapotára, akkor a most bemutatott kisfilmek alapján igencsak vicces a hangulat. Az utalások a járványra megfogyatkoztak, az emberek minden jel szerint nem szembenézni akarnak a valósággal, hanem menekülni onnan. Ehhez pedig nagy neveket nyertek meg maguknak a cégek.

A BMW Zeuszt csinált Arnold Schwarzeneggerből és Hérát Salma Hayekből, de igazán nagyot a bébi Pegazus üt.

A Planet Fitness egy reklámba sűrítette Lindsay Lohant, Dennis Rodmant és William Shatnert.

A Chevy a Sopranos hangulatot idézte meg.

A Hellmann’s az élelmiszerpazarlás ellen vette fel a harcot a maga módján.

Paul Rudd és Seth Rogan a Lays kedvéért nosztalgiázott kicsit.

A General Motors Austin Powerst idézte meg.

Az Amazon Alexája Scarlett Johansson és Colin Jost életét forgatja fel.

A Bud Light Guy Fieri ízlelőbimbóit vette kölcsön.

Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:

hvg360 Imre Réka 2025. január. 01. 17:30

„Valamiben meg kell halni” – a férfiak attól félnek, hogy kevésbé lesznek férfiak, ha megbetegszenek

Előbb kezelik magukat népi gyógymódokkal, minthogy elmenjenek az orvoshoz, és sokszor még a pingponglabda méretű daganatokat sem veszik észre magukon. A nevelés, a társadalom, vagy valami más okozza sok férfi orvosfóbiáját? Miért akarnak inkább infarktusban meghalni? Hogyan áll a vastagbéltükrözéshez egy ausztrál és egy magyar férfi? Férfiszorongások az egészségügyben.