A sokféle mellhez sokféle sportmelltartóra van szükség – állítja a gyártó a legújabb, feltűnést keltő kampányában.
A női mellbimbóktól rettegő közösségi oldalakon eleve nagyot szólhat egy olyan kampány, amelynek női mellek vannak a középpontjában, még ha néhol ki is vannak kockázva. Az Adidas bevállalta, és 25 meztelen női mellel hirdeti a sportmelltartóit.
„Hiszünk abban, hogy a női mellek, legyenek bármilyen méretűek vagy alakúak, megérdemlik a tartást és a komfortot. Az új sportmelltartóink ezért 43 különböző stílusban érkeznek, hogy mindenki megtalálja magának a számára megfelelőt” – írták a képmontázshoz.
We believe women’s breasts in all shapes and sizes deserve support and comfort. Which is why our new sports bra range contains 43 styles, so everyone can find the right fit for them.
— adidas (@adidas) February 9, 2022
������ Explore the new adidas sports bra collection at https://t.co/fJZUEjvopQ#SupportIsEverything pic.twitter.com/CESqmsXOwI
A provokatív reklámmal nemcsak a közösségi oldalakon, hanem óriásplakátokon is jelentkezik majd az Adidas.
A reakció vegyes volt. Voltak, akik a hirdetés bátorságát és fontosságát méltatták, megemlítve, hogy ha több ilyen ábrázolás lenne szem előtt, a fiatal lányok nem aggodalmaskodnának a kinézetük miatt. Mások a gyerekeket féltették a látványtól, és nem igazán értették, hogy milyen reklám az, amelyen nem látszik maga a termék – azaz a sportmelltartó. Felvetették azt is, lehetséges, hogy csak arról van szó, hogy ismét a nők testét használták arra, hogy egy sokkoló reklámmal pénzt keressenek.
Más kérdés, hogy miért is számít sokkolónak a női mellek látványa.