Élet+Stílus hvg.hu 2021. november. 25. 19:31

Kilenc országban vetítik a karácsonyi reklámot, amelynek Koltai Róbert a főszereplője

A meghitt reklám egy nagypapa és unokája találkozásáról szól. Szem nem marad szárazon.

Karácsony 2021
Friss cikkek a témában

A Magyar Telekom és a DDB Budapest reklámügynökség ötlete nyerte a Deutsche Telekom idei nemzetközi karácsonyi tenderét. Ennek eredményeként a kampányhoz készített tévéreklámot a magyar piac mellett nyolc másik európai országban is vetítik majd – írta meg a Kreatív.

Koltai Róbert személyesíti meg a kisfilm főszereplőjét, a nagypapát, aki a legnagyobb karácsonyi ajándékot igyekszik megszerezni unokájának. A gyerek erre többször is figyelmezteti őt, de egy ponton egész más fordulatot vesz a történet.

A reklámot nemzetközi produkcióban forgatták, a svéd Stina Lütz-John Strandh rendező-operatőr páros vezetésével.

* * * Támogatott hitel vállalkozások számára

A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.

hvg360 Matalin Dóra 2025. március. 30. 19:30

Gyötrődnek a kiskamaszokat nevelő szülők, de kicsit túl hamar feladják

Képben kell lenni, különben az internet lesz a gyerekünk felvilágosítója, szülőként igenis referenciapontnak kell maradni számukra – mondja Szél Dávid pszichológus, aki a Kamaszok című Netflix-sorozat óriási visszhangja kapcsán beszélt az influenszerek hatásáról a gyerekekre. Hogyan terjed az internetes nőgyűlölet, és miért fontos, hogy egy apuka megszeresse a Ninjagót? Mit tegyünk, ha elzárkózik a gyerek? Hogyan reagálják le eltérően a fiúk és a lányok a neten felszedett öngyűlöletet?