Mostanában nem túl járványkompatibilis ezzel hirdetni.
Hónapokkal az után, hogy az egészségügyi szakértők arra figyelmeztettek, hogy ne nyúlkáljunk az arcunkhoz, a KFC egyik sikeres szlogenje is anakronisztikussá vált. Angol nyelvterületen ugyanis a „finger lickin' good” kifejezést használták, arra utalva, hogy a KFC menüi olyan finomak, hogy az ember megnyalja utánuk az ujját.
A szlogen 64 évre tekint vissza, és egészen mostanáig jól is működött, már-már ikonikusnak is mondható, a koronavírus-járvány viszont keresztbe tett neki. Ha ugyanis nem nyúlkálhatunk az arcunkhoz, akkor elvileg az ujjainkat sem nyalogathatjuk.
A KFC globális marketingvezetője mindenesetre azt ígéri, hogy a „finger lickin' good” visszatér majd, amikor „annak ideje lesz”. Más kérdés, hogy a szlogen tulajdonképpen így is működik, és a változtatás ügyes marketinghúzásnak bizonyul, hiszen a cég nem eltüntette, hanem csak elhomályosította a feliratokat, az ilyen titkolózás pedig csak még vonzóbbá teszi a dolgokat. Vagyis lehet, hogy ebben sokkal több a huncutság, mint a járványszigor.