Élet+Stílus hvg.hu 2019. augusztus. 16. 09:35

Megint sokkol a Coca-Cola – de most kicsit másképp

Már szeptemberben terítik a karácsonyi hangulatot.

Nagyon pörög a Coca-Cola marketingje: míg Magyarországon szivárvánnyal és különféle emberi kapcsolatokkal sokkolták a fogyasztókat, addig Amerikában a karácsonnyal stresszelik őket, legalábbis már szeptemberben szembesülniük kell azzal a tudattal, hogy mindjárt itt a karácsony. Ekkor küldik ugyanis a boltokba az ünnepinek szánt fahéjas kólát.

Ezt a Coca-Cola egyik szóvivője is megerősítette a Fox Newsnak, vagyis úgy néz ki, az ősz elmarad, a nyár után rögtön ráfordulhatnak a karácsonyra. Megkérdeztük a Coca-Colát, hogy Magyarországon is várható-e a fahéjas kóla színre lépése. Azt a választ kaptuk, hogy Coca-Cola fahéj üdítőitalt jelenleg nem forgalmazza és nem is tervezi idén bevezetni a Magyarországon a cég, de jelentős fogyasztói igény esetén megfontolják a termék bevezetését a jövőben.

Egyébként a Sprite-on is csavarnak egyet a téli ünnepekre egy fűszeres áfonyás ízvilággal. Lassan el kell búcsúznunk a nyártól.

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat. 

hvg360 Dulai Péter 2025. április. 28. 06:30

„2018 volt a fordulópont” – kilőtt a fiatalkorú elkövetők száma Magyarországon, brutálisabbak lettek a lányok

Jobban végzi a dolgát a rendőrség, több eset lát napvilágot? Vagy valóban egyre több a fiatalok, azon belül is a lányok által elkövetett erőszakos bűncselekmény a Covid óta? Molnár István Jenő bűnmegelőzési szakértő szerint a statisztikák csak elsőre tűnnek egyértelműnek és objektívnek, a stigmatizáló jelzőkkel pedig óvatosan bánna, hiszen a Z generáció különösen sok címkét kap. Szerinte nemcsak a szülők edukációja fontos, hanem hogy az iskolában nagyobb figyelmet fordítsanak a mentális egészség megőrzésére.