Már szeptemberben terítik a karácsonyi hangulatot.
Nagyon pörög a Coca-Cola marketingje: míg Magyarországon szivárvánnyal és különféle emberi kapcsolatokkal sokkolták a fogyasztókat, addig Amerikában a karácsonnyal stresszelik őket, legalábbis már szeptemberben szembesülniük kell azzal a tudattal, hogy mindjárt itt a karácsony. Ekkor küldik ugyanis a boltokba az ünnepinek szánt fahéjas kólát.
Ezt a Coca-Cola egyik szóvivője is megerősítette a Fox Newsnak, vagyis úgy néz ki, az ősz elmarad, a nyár után rögtön ráfordulhatnak a karácsonyra. Megkérdeztük a Coca-Colát, hogy Magyarországon is várható-e a fahéjas kóla színre lépése. Azt a választ kaptuk, hogy Coca-Cola fahéj üdítőitalt jelenleg nem forgalmazza és nem is tervezi idén bevezetni a Magyarországon a cég, de jelentős fogyasztói igény esetén megfontolják a termék bevezetését a jövőben.
Egyébként a Sprite-on is csavarnak egyet a téli ünnepekre egy fűszeres áfonyás ízvilággal. Lassan el kell búcsúznunk a nyártól.