Vagy legalábbis megpróbálja. Most egy transznemű férfi történetén keresztül.
A Gillette úgy tűnik, rendszert csinál abból, hogy a társadalmi üzenetekkel próbálja meg eladni a borotváit a vásárlóknak. Néhány hónapja azt állította az egyik reklámjában, hogy a maszkulinitásnak van mérgező formája, és hogy a szexista, fizikailag és mentálisan fölényeskedő, kötekedő mentalitásnak nem sok köze van a „férfiasan tökéleteshez”.
Most a vállalat csavart még egyet az üzeneten, és egy olyan fiatal transznemű férfit állít a reklámja középpontjába, aki először próbál meg borotválkozni. Hogy az érzelmi hatás még erősebb legyen, mindezt az édesapja segítségével teszi.
A reklám főszereplője, Samson Bonkeabantu Brown Torontóban élő művész és aktivista. A videóban többek között arról beszél, hogy mindig is tudta, hogy más, de azt nem, hogy külön szó is létezik arra az emberre, aki ő. A tranzícióba, vagyis a két nem közötti átmenet folyamatába azért ment bele, hogy boldog legyen. És most azon a ponton van, hogy boldoggá teszi, hogy életében először borotválkozhat.
Brown a Facebook-oldalán azt írta, reméli, hogy sok transznemű társának segítenek majd ezek a képsorok.
A Gillette meg nyilván azt reméli, hogy még több borotvát tud majd eladni.