Egy éles borotvától és némi kioktatástól/érzékenyítéstől egy nagy vihart kavaró hirdetés szerint. A Gillette legújabb reklámja társadalmi üzenetre alapoz, de sokan kikérték maguknak.
Vannak, akik egyenesen a Procter & Gamble bojkottjára szólítanak fel, mások megelégszenek azzal, hogy szakítanak a Gillette termékeivel. Az úgynevezett toxikus férfiasság ellen felszólaló, a Me Too mozgalom hullámára felkapaszkodó reklám minden jel szerint nagyon mély sebeket szakított fel a férfijogi aktivisták és a konzervatív publicisták körében.
A másfél perces hirdetés olyan témákat érint, mint a szexizmus, a szexuális zaklatás, az erőszak, a nőgyűlölet. A kisfilmben férfiak szednek szét verekedő fiúkat vagy fogják vissza szexuális zaklatásra készülő társaikat. A szöveg szerint a gyártó abban hisz, ami a férfiakban a legjobb: hogy képesek helyesen megszólalni és helyesen cselekedni, és mindez azért fontos, mert a fiúkból, akik ezt látják, lesznek a jövő férfiúi.
A január 13-án megjelent videót a YouTube-on jelenleg 25 ezren lájkolják, viszont 222 ezren nyomták meg a nem tetszik gombot.
Voltak, akik azt kifogásolták, hogy a kisfilmet egy nő rendezte. Mások viszont arra hívták fel a figyelmet, hogy a reklám által kiváltott ellenérzések pont az bizonyítják, mennyire szükség van a toxikus férfiasság elleni kampányra.
A Gillette a reklámot egy nagyobb szabású kezdeményezés és kampány részeként forgatta le, amelyben szembeszállnak majd a férfiasságot meghatározó sztereotípiákkal.