Aki járt már valaha Írországban, tudhatja, hogy az ír kocsma több, mint szimpla alkoholszerző helyiség - sokkal inkább a közösségi élet aktív központja. Egy igazi ír kocsmában nem is nagyon lehet elkülönülve ücsörögni, mert ha más nem, a kocsmáros felhívja a figyelmet arra, hogy ezt itt ne, legyen oly jó a kedves vendég, hogy odaül egy társasághoz.
Hát pont ez a problémája idős férfinak is a JJ Hough's Singing Pub reklámjában: a technikai vívmányok miatt az emberek eltávolodtak egymástól, és már nem tudnak együtt időt tölteni. Az agilis öregúr ezt látva némiképp megkérdőjelezhető módszerhez folyamodik, hogy karácsonyra összeterelje a kocsmában a helyieket.
A reklámot a banagheri kocsma tulajdonosa, Gerald Hough rendezte, és nem titkolt célja az volt, hogy felhívja a figyelmet az okostelefonok hatásaira és a család fontosságára:
Nem akarom, hogy az embereknek elforduljanak a technikától, inkább azt, hogy egyensúlyra törekedjünk, és kicsit nagyobb harmónia legyen az analóg és a digitális emberek között.
Hough harmadik éve csinál karácsonyi reklámot a kocsmának. Az első főszereplője egy férfi volt, aki elveszíti az ajándékait, a második pedig azokra koncentrál, akik a karácsonyt magányosan töltik, és hogy a technika hogyan segíthet rajtuk.
(Mirror)
