A nőknek cuki bugyikat, a férfiaknak tiszteletet parancsoló öltönyöket ajánlanak. Nem maradt reakció nélkül.
A karácsonyi kirakattal minden bolt nagyot akar dobbantani. Így tervezte a Marks and Spencer is, de a reakciókból ítélve nagyon mellé nyúlt. A brit kirakataik a karácsonyi must-have darabokat reklámozzák, vagyis a kihagyhatatlan árukat, amelyek szerintük nem hiányozhatnak senki karácsonyából.
Úgy tűnik azonban, hogy a két nemnek egészen különböző hangulatú és üzenetű darabokat ajánl az üzletlánc: a nőknek cuki kis bugyikat, a férfiaknak tiszteletet parancsoló szetteket. A különbség különösen szembetűnő, mivel a két kirakat épp egymás mellett van.
To be clear: @marksandspencer believe that the 'MUST HAVES' are:
— FiLiA (@FiLiA_charity) November 18, 2018
For MEN: 'outfits to impress'
For WOMEN: 'fancy little knickers'
Imagine for a moment if those window displays were reversed.
Go on M&S .... we are watching.
PS Who signed this off? #sexist #marksandspencer pic.twitter.com/XOqLUSElgd
A közösségi oldalakon nagy a felháborodás, de a Marks and Spencer egyelőre csak azzal védekezik, hogy a cég minden más üzletláncnál több fehérneműt ad el – különösen karácsonykor.