Experience of the Future a vendéglátásban. Avagy a jövő élményét nyújtó éttermek. Tessék kapaszkodni: egy ismert gyorsétterem-hálózatnál.
Fizetés mobillal, saját szendvicskreáció, rendelés az asztalhoz. Magyarországi történetének eddigi legjelentősebb beruházását tervezi megvalósítani a Meki. Már idén megnyitja az első olyan egységét, amely a jelenbe vizionálja a jövőt.
A küszöbön álló tervekről a következőket mondta el Horváth Ágnes, a McDonald’s Magyarországi Étterem Hálózat Kft. ügyvezető igazgatója: „A közel három évtizedes magyarországi történetünkre építve egy még modernebb, a vendégeink igényeit még jobban és kényelmesebben kiszolgáló éttermi élmény megteremtése egyedülálló lehetőség arra, hogy tovább erősítsük a márkát és a jelenlétünket Magyarországon”.
Mit is jelent ez a bizonyos "még"? Miből is állnak valójában az újdonságok, amelyekkel már várhatóan az idén év végén öt étteremben találkozhatnak a Meki-fanok?
A vállalat globális központja által bejelentett növekedési stratégiával összhangban a gyorséttermi lánc nálunk is innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatok bevezetésére készül. Valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálja a mekizés élményét. Az Experience of the Future, azaz a Jövő élménye koncepció szerint működő egységek kialakításával új fejezet kezdődik a márka hazai történetében. A vendégek szempontjából a legfontosabb változást a digitális, önkiszolgáló rendelőfelületek (kioszkok) jelentik majd, ahol kényelmesen áttekinthetik a kínálatot, egyszerűen választhatnak a menüből, vagy akár összeállíthatják a saját igényeiknek megfelelő szendvicset. Sőt, akár a saját asztalukhoz is kérhetik. A digitális technikával támogatott rendelési lehetőség mellett bevezetik az interneten vagy mobiltelefonon való fizetést, mint az eddigi kártyás és készpénzes fizetés alternatíváját. Valamint a családi szolgáltatások terén is újdonságokat ígérnek.