Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#ügyfélélmény

4iG Nyrt.

Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?

Egy nagyvállalat megítélését döntően befolyásolhatja, hogy milyen jellegű ügyfélcenterrel szolgálja ki közönségét, mennyire hatékonyan igazítja el a hozzá fordulókat az elintézendő ügyek világában. Az ügyfélmegtartás fő erejét adhatja, hogy hogyan sikerül integráltan kezelni a különböző médiacsatornákat, fokozni a gyorsaságot. Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével beszélgettünk.

Allianz Hungária Zrt. Allianz

Miért nem használjuk erre is az okostelefonunkat?

Amikor valamilyen ügyet szeretnénk elintézni, az emberek zömének még mindig a hosszú várakozás és a bonyolult ügymenet jut eszébe. De valóban csak így működhet a hivatali gépezet a digitalizáció és az AI korában? Egy nap akár órákat is eltölthetünk a közösségi oldalakon, állandóan a kezünkben van a telefonunk, mégsem merünk mindent azon szervezni. Hogy mi állhat emögött, és milyen jövő várhat ránk, arról Kanicsár Ádám közösségimédia-szakértővel beszélgettünk.

Tech hvg.hu

Mindenkinek mást kitöltő parfümautomata és virtuális próbafülke – az SAP szerint ilyenné válhatnak a divatüzletek

Virtuális próbafülke, személyre szabott parfümautomata és mesterséges intelligenciával támogatott vásárlási asszisztensek – az SAP szerint új bemutatóterme New Yorkban életre kelti a kereskedelem jövőjét, ahol a fizikai márkaboltok a vevők adatait felhasználva személyre szabott élményt kínálnak egy egyedi termékhez, amely máshol nem elérhető.

Visa

Tényleg csökken a készpénzállomány?

A legnagyobb hazai bank és a világ egyik vezető digitális fizetési szolgáltatója közösen dolgozik azon, hogy fokozzák az ügyfélélményt, mellette pedig az ügyfelek egyedi igényeit is ki tudják szolgálni. Páros interjú Kovács Antallal, az OTP Bank retail divízióját irányító vezérigazgató-helyettessel és Kiss Edével, a Visa Magyarországért felelős területi vezetőjével.

Tech hvg.hu

Megmérték: az emberek 45%-a több mint két éve nem érzett igazi boldogságot

Az Oracle ügyfélélmény-kutató csoportja és Gretchen Rubin író új kutatása szerint az emberek azt szeretnék, ha a márkák megmosolyogtatnák és megnevettetnék őket, de az üzleti vezetők félnek a humor alkalmazásától az ügyfélkapcsolatokban. A Happiness Report 14 ország több mint 12 ezer fogyasztójának és üzleti vezetőjének meglátásait tartalmazza, és megállapította, hogy az emberek olyan új élményeket keresnek, amelyek mosolyra és nevetésre késztetik őket. A humort alkalmazó márkákat a fogyasztók hűséggel, jó értékelésekkel és ismételt vásárlásokkal jutalmazzák, és elfordulnak azoktól, amelyek nem így tesznek.

Magyar Telekom Nyrt.

Ez vár a magyar vállalkozásokra is?

Habár manapság egyre elterjedtebb a felhőtechnológia alkalmazása a cégek és vállalkozások körében, még mindig sokan idegenkednek tőle. Összeszedtük, mire érdemes figyelni, miért érdemes mégis a felhőt választani, és milyen megoldások elérhetők manapság.

Allianz Hungária Zrt.

Mi az, amit a legtöbb cég csinálhatna jobban?

Több meghatározó folyamat – a digitalizáció, a közösségi média térnyerése és a járvány – előtérbe hozta, amire a magyar cégek már egyre nagyobb figyelmet fordítanak: az ügyfélközpontúságot. Szakértők mondják el, miért kifizetődő, ha egy cég külön ügyfélstratégiával rendelkezik, és hogy az ügyfélélmény jóval több divatos kifejezésnél.

Invitech

Apróságokon múlik a cégek sikere, avagy miért került tükör a liftek mellé

Teljesen mindegy, hogy egy vállalat milyen területen működik, ha nem képes azt nyújtani vásárlóinak, ügyfeleinek, amit ők elvárnak. Az ügyfélélmény korábban csak elvont fogalomként létezett, ma viszont már külön szakma alakult köré, amelynek célja, hogy a kliensek igényeit a lehető legjobban kiszolgálja, ezzel segítve sikerre a céget.

Tech hvg.hu

Azonnali választ várunk a neten úgy az államtól, ahogy a privát cégektől is

Egyre szélesebb körben válik az üzleti tevékenység meghatározó elemévé ez a néhány éve Magyarországon még szinte ismeretlen fogalom. Immár nemcsak a nagyvállalatok, hanem a kisebb cégek és a közigazgatás is arra törekszik, hogy a velük folytatott, egyre inkább webes felületekre terelődő kommunikáció minél zökkenőmentesebb legyen – röviden így összegezhetők az IDC Magyarország CRM & CEM, Az ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig című konferenciáján elhangzott előadások.