Most, hogy megsemmisítette magát, már kétszer annyit ér Banksy műve
A lány léggömbbel című alkotás eredetileg egymillió fontért kelt el, de miután cafatokra szaggatta magát, becsüsök szerint már kétmilliót is érhet.
A lány léggömbbel című alkotás eredetileg egymillió fontért kelt el, de miután cafatokra szaggatta magát, becsüsök szerint már kétmilliót is érhet.
Két új funkcióval rukkolt elő az Instagram, hogy a legjobb önmegsemmisítő felvételeket archiválni tudjuk és örökre megmaradó összefoglalók készüljenek a legjobb fotókból és videókból.
Eddig csak az elmúlt 24 órában készült fotókat és videókat lehetett önmegsemmisítő sztoriként megosztani az Instagramon, de most már bármilyen régi felvétel használható erre.
A Snapchatet sokáig úgy emlegették, mint az egyetlen alkalmazást, amely fel tudná venni a versenyt a Facebookkal. A feltételes mód nem véletlen: az új adatokból úgy tűnik, erre halvány esélye sincs.
Van egy olyan funkciója a Facebooknak, ami sehogy sem akar sikeres lenni, de a közösségi oldal mégis erőlteti. Ez a folyamat újabb szintre lépett, ami az aksi kímélésére (is) szánt Facebook Lite felhasználóinak biztosan nem hiányzott.
Könnyedén ki lehet kérni követőink véleményét az Instagramon megosztott önmegsemmisítő felvételeken, ha egy kérdésben nem tudunk dönteni.
Ezt jelenti az új ikon: a 24 órán belül eltűnő sztorikra szerkeszthető képekkel és videókkal lehet reagálni az Instagramon.
A Snapchaten hamarosan a baráti társaságok bármilyen alkalomból készíthetnek csoportos, 24 órán belül eltűnő sztorikat. Az új funkció reklámjának egyik főszereplője Palvin Barbara.
A Facebookon, a Messengeren és az Instagramon is elterjedtek az önmegsemmisítő felvételek, de a Snapchat mondhatja el magáról: nála lehet elsőként végteleníteni az ilyen megosztásokat.
Az Instagram Snapchatről koppintott funkciója most már jobban hasonlít a Messengerre. Az újítás azoknak jön jól, akik önmegsemmisítő felvételeket szeretnének küldeni egymásnak.
Az Instagramon megosztható önmegsemmisítő fotók és videók már nem biztos, hogy mindenkit érdekelnek, sőt, az is lehet, hogy a készítője sem akarja mindenkinek megmutatni őket. Erre a problémára itt az egyszerű megoldás.
Az Instagram tavaly bevezetett, rövid történeteket megosztó funkcióját már naponta 150 millióan használják, így a népszerű fotó- és videómegosztó ide is beengedi a hirdetéseket.