Feltörte valaki egy pécsi iskola e-naplóját, és beleírt több ezer jegyet
Az iskola már hozzálátott a nem valós érdemjegyek kiszűréséhez.
Az iskola már hozzálátott a nem valós érdemjegyek kiszűréséhez.
Aki nem elégedett a megállapított jegyeivel, elmehet szóbelizni.
A múlt héten – a készségtárgyak értékeléséről szóló cikkünk kapcsán – arra kértük olvasóinkat, hogy írják meg nekünk, milyen élményeik vannak a rajz-, a testnevelés- és az énekórákkal kapcsolatban. A levelek alátámasztják az általunk leírtakat: a „tesiterror” pedagógusfüggő. Volt, aki csonttörésekről számolt be, de volt, aki hálával gondol vissza tanáraira.
A testnevelésórák vagy a többi készségtárgy értékelésével kapcsolatos viták arra is felhívják a figyelmet, ami a többi tantárgynál is alapvetően fontos lenne: hogy a gyerekek közel sem egyformák. A tesiterror pedig leginkább pedagógusfüggő: egy jó tornatanár nem alázza meg a gyerekeket, ha nem tud kötélre mászni, inkább biztatja, hogy lehet belőle kiváló súlylökő.
Vége a stressznek, lehet dicsérni, biztatni, esetleg korholni, megszidni a gyereket: január 24-ig kellett megkapnia minden diáknak a félévi értékelését. De mit mutatnak az osztályzatok? Olvasóinkat arra kérjük, értékeljék a bizonyítványt, sőt ennek kapcsán oktatási változásokról is kifejthetik gondolataikat. A kérdőívet hétfőn 15 óráig lehet kitölteni.