Szinte minden állami reklámköltés NER-cégekhez kerül
84 százalék ment a kormánymédiához, közpénzből.
84 százalék ment a kormánymédiához, közpénzből.
Tavaly három befutó volt a 2017-es év kommunikációjára kiírt 25 milliárd forintos gigatenderen, valamennyiük neve ismert, és Rogán Antal miniszter jó ismerőseiként emlegetik őket.
2010 és 2014 között 81 milliárd forintot költött a kormány állami hirdetésekre, de ez hárommilliárddal kevesebb, mint az előző ciklus állami reklámköltései – derült ki Rogán miniszter írásbeli válaszából.
Belenéztünk minden idők legnagyobb, 25 milliárd forintos kommunikációs közbeszerzésének a dokumentációjába. Kíváncsiak voltunk, hogyan bírálja majd el a kormány kommunikációs szuperhivatala a pályázatokat, egyáltalán kik indulhatnak, spórol-e pénzt az adófizetőknek az állam. Sok furcsa és meglepő dolgot találtunk, bár egyértelmű következtetéseket csak a győztesek kihirdetése után lehet majd levonni augusztusban.