Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#vásárlási_tendenciák

Gazdaság MTI

A magyarok többsége magyar terméket vásárol

Tízből hat fogyasztó tartja fontosnak, hogy amikor élelmiszert vásárol, akkor magyar terméket válasszon, közülük egyharmad a jó minőséget, egyötöd a hazai áru egészséges voltát jelölte meg döntése fő okának - derül ki a Nielsen piackutató felméréséből.

Shake life-style.hu

Vásárol a magyar anya – de mit vesz?

Talán minden szülőnek feltűnt már, milyen könnyen is költünk utódainkra, sokszor könnyebben, mint saját magunkra. A gyerekek ellátásához kapcsolódó iparágak fejlődése kirívó, egyre újabb szereplők törnek be az öltözködés területére is. Észre sem vesszük, és mire iskolába kerül, kisbabánk divatdiktárorrá válik, ha nem vigyázunk.

Gazdaság hvg.hu

Inkább magyar terméket vennénk, nőtt a vásárlói tudatosság

A Tudatos Vásárlói Index (TVI) szerint 2009 első felében, ha enyhén is, de tovább erősödött a vásárlói tudatosság Magyarországon. Az utóbbi időben sokat nőtt a magyar termékek iránti lojalitásmutató („Ha módomban áll, inkább magyar terméket vásárolok”), ugyanakkor továbbra sem vagyunk tisztában fogyasztói jogainkkal.

Gazdaság MTI

GfK: mélyponton a vásárlási hajlandóság

Jelentősen esve mélypontjára süllyedt 2008 decemberében a vásárlási hajlandóság a GfK Hungária legújabb, a magyar kiskereskedelmet vizsgáló kutatása szerint – közölte Kozák Ákos, a piackutató intézet igazgatója.