Annyian vásárolnak az Ikeában, hogy muszáj csökkenteni a választékot
Több a vásárlói panasz, mert a boltok nem tudják időben átadni a megrendelt terméket.
Több a vásárlói panasz, mert a boltok nem tudják időben átadni a megrendelt terméket.
„Ön szerint a Kapucíner, a Lottó vagy az Autós szelet után mennyire volt nagy változás, amikor megjelent a boltokban a Mars a Twix és a Bounty?” – kérdezte tőlem Károly, amikor arról faggattam, mennyire volt más boltba járni a ‘90-es években, mint most.
Hitelfelvételnél milliókat is lehet bukni hosszú távon egy elhamarkodott, rossz döntéssel. Egy megfontolt, jó választással a nyereség lehet ugyanennyi. Melyiket választja?
Amikor a Procter & Gamble a korábbi huszonnégyféle Head & Shoulders márkájú samponja helyett csak tizenötöt kezdett forgalmazni, a samponok összforgalma 10 százalékkal növekedett. Milyen következtetést vonhatunk le ebből az egyszerű tapasztalatból viselkedésünkre, vágyainkra, szabadságunkra, egyáltalán az emberi állapotra nézve?
Országszerte 70 étterem versenyzett az elmúlt hónapokban, hogy elnyerje a Legjobb házhozszállító címet. Nem nagy tekintélyű szakzsűri döntött, hanem sokkal szigorúbb bírák: a vendégek, a megrendelők. A verseny során 3225-en voksoltak. A végeredményből úgy tűnik, a magyar fogyasztóknál továbbra is fő szempont a széles választék, a nagy adagok, és természetesen a zsebbarát árak.