Biztosítóberendezési hiba miatt egy órát is késhetnek a vonatok a győri vonalon
A Budapest-Győr-Hegyeshalom vasútvonalon 30-60 perccel hosszabb menetidőre kell számítani, biztosítóberendezési hiba miatt.
A Budapest-Győr-Hegyeshalom vasútvonalon 30-60 perccel hosszabb menetidőre kell számítani, biztosítóberendezési hiba miatt.
Több vonal is lassabbá válik néhány perccel, a mellékvonalak közül akad nem egy, ahol tíz percnél is nagyobb változáshoz kell hozzászokni, a pótlóbuszok közül pedig sokkal kevesebb fog elindulni, mint eddig – így néz ki a MÁV új, december 15-től érvényes menetrendje.
Az egyik színész egy vonaton vesztegelt, ezért nem ért időben a szombathelyi színházba.
A vasúttársaság néhány órán belül sorozatosan jelentett járműhibáról, biztosítóberendezés-hibákról, eleve komoly késéssel induló pótlóbuszról, nem ismertetett okból nem közlekedő vonatról, és persze ezek nyomán sorozatos menetrendborulásokról.
Vitézy Dávid szerint az lehet a háttérben, hogy túl nagy nyilvánosságot kapott, hogy történelmi mélységbe zuhant a MÁV pontossága a nyáron.
Az el sem indult vonatok közül csak majdnem minden hetediket tudták busszal pótolni.
Hárommillió másodperc: még sosem késtek annyit a magyar vonatok, mint 2023-ban.
Egy pillanatig sem volt kérdéses, melyik vonal kerül az első helyre a listán, ahol 2021 legproblémásabb vasútvonalait rangsoroltuk, de a második-harmadik hely annál bizonytalanabb volt. Megnéztük azt is, hogy indított a tram-train, melyik volt az év legnehezebb napja, és azt is megmutattuk, hogy a nyári hőség még annál is rosszabb a vasútnak, mint ha hideg lenne.
Akár 60-100 perces késések is lehetnek.
Jelentős késéssel közlekednek a vonatok a Budapest–Hatvan–Miskolc-vasútvonalon, mert hétfő a hajnalban egy tehervonat áramszedője Gödöllő állomáson leszakította a felsővezetéket – közölte a Mávinform.
Elromlott egy tehervonat mozdonya, ezért a Tatabányáról a Délibe induló vonatok késnek.
Jelentős késéssel közlekednek a vonatok a Budapest–Veresegyház–Vác-vasútvonalon, mert elsodort egy embert a vonat.