Kecskeméten háttal szerelték fel a digitális menetrend táblát
Így mindenki látja, csak pont az utasok nem.
Így mindenki látja, csak pont az utasok nem.
Óriási sor a pénztárak előtt, késések, zsúfoltság, műszaki problémák, információhiány – ezekkel kellett szembesülniük azoknak, akik szombat reggel vonattal indultak a Balatonra a fővárosból.
4-5 percig csak nagy kékség volt látható a LED-falon meg egy szöveg, hogy az utasok a hangosbemondót figyeljék. A táblát azóta újraindították, zavartalanul üzemel.
Tömegek próbálják megtudni a kézzel töltögetett információs táblákról, hogy mikor indul a gépük Nagy-Britannia második legforgalmasabb repülőterén.
A BKK-tól és néhány vidéki nagyvárosban már a buszon ülve megkap minden segítséget az utas az újratervezéshez, ha forgalmi okok miatt át kell szállnia, a vasúton és sok távolsági busznál viszont marad a reménykedés, ha valami nincs rendben a forgalomban.
Elég volt egy újabb felsővezeték-szakadás, és olvasóink a hajukat tépve írtak, telefonáltak szerkesztőségünkbe, hogy elmondják, mit művel velük, állomásokon vagy vonatokon ácsorgókkal a MÁV. A vasúttársaság azonban állítja, náluk minden rendben volt, ők tájékoztattak mindenkit. Valaki nyilvánvalóan nem mond igazat, vagy egy párhuzamos világban él. Az eseten túl vagyunk, de bármikor ismét előállhat, így megnéztük, hol a hiba. Kiderült: sok hiba van.
Homlokegyenest másképp emlékezik a Budapest–Vác-vonalon egy felsővezeték-szakadás okozta hétfő-keddi káoszra a MÁV és az utazóközönség. Az utasok szerint nem volt megfelelő az tájékoztatás, ha volt egyáltalán, a vasúttársaság viszont állítja, a Nyugati pályaudvaron minden elvárhatót megtett azért, hogy informálja az utasokat.
Dadogó utastájékoztatás, szerencsétlenkedés a rakoncátlan ajtókkal – Murphy még mindig nem szállt le a 3-as metró felújított szerelvényeiről.
Leállítja a BKV a 3-as metrót vasárnap reggeltől vasárnap délig a vonal déli szakaszán, mert pénteken megsérült egy kitérő alkatrésze - közölte a BKV szombaton.
A "kalauznál"-t nézze meg a szótárban a kedves turista. Az érdeklődők már hiába keresik az állomáson a fotón látható néplélek-relikviát, a kép két hete készült, és a vasúttársaság azonnal intézkedett.
Csütörtöktől újra Szalóczy Pál hangja lesz hallható a 3-as metró szerelvényein, és lesz angol nyelvű tájékoztatás is. A 2-es és 4-es vonalon futó Alstom-metrókon már jó ideje az egykori rádiós bemondótól hallhatják az utasok az információkat. A 3-as régi kocsijai közül csak azokon lesz hangcsere, amelyeket a közeljövőben nem visznek felújításra Oroszországba.
Egyetlen utastájékoztatási rendszerben érhetőek el a Balatonnál a vasúti, a buszos és a hajós közösségi közlekedés adatai az október végéig tartó tesztüzem után. A beruházás 377 millió forintba került. Egyes buszmegállókban, vasútállomásokon és kikötőkben szerelték fel a kijelzőket, amelyeken nyomon követhető egyebek mellett a menetrendek.