A MÁV feltette a nagy kérdést: Sínen megy, és 100-ból 98-szor pontos – mi az?
Vasút is, villamos is.
Vasút is, villamos is.
Mások a műszaki paraméterei, 155 millió lesz a csere.
Egy éve indult el a tramtrain, de az évfordulón több járat is kimaradt, van, amelyiket villamossal kénytelenek pótolni.
A felvételen egy teljes Szeged-Hódmezővásárhely út látható.
A politikus különféle ígéreteket tett a Szegedet Hódmezővásárhellyel összekötő vasút-villamos gyorsításáról, az ingyenes kerékpárszállításról, a kutyás közlekedésről, de beszélt a magyar irigységről is.
A lassú közlekedésé a jövő – jött rá a Duma Aktuál, miután az új tram-trainekkel a vártnál lassabban lehet eljutni Szegedről Hódmezővásárhelyre. Olyan megoldások nyerhetnek teret ezután, mint a buszpótló metró, a gyalogvasút vagy az utcák közti lanovka.
A járat 35 perc alatt teszi meg az utat a két város központja között.
A város volt polgármestere szerint történelmi dolog történt, mert 100 éve nem adtak át az országban villamosvonalat olyan városban, ahol eddig még egyáltalán nem volt.
Menetrend szerinti busz ragadt bele az árokba.
Több városban is le kell cserélni a korábban Tiborcz István érdekeltségébe tartozó cég által uniós pénzből kihelyezett lámpatesteket, mert túl sötét van, a csongrádi városban pont Lázár János kedvenc fejlesztése miatt.
A tramtrain ügyében számos kérdés kormányzati vagy szakpolitikai döntést igényel, ezeket januárban a miniszterelnök elé terjeszti, ígéri Lázár.