Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#tartalommarketing_konferencia

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Véleményvezérek a tartalommarketingben – Hogyan befolyásolják vásárlási szokásainkat a közösségi média sztárjai?

Az emberek viselkedésére, öltözködésére és fogyasztási szokásaira mindig is hatással voltak a sztárok. A 20. század második felében színházi előadásokból, filmekből, sorozatokból és zenei videoklipekből kerültek ki a hírességek, így példaképeink rendszerint színészek és zenészek voltak. Az elmúlt másfél évtized azonban gyökeres változást hozott – Farkas Dániel, a StarNetwork divízióvezetőjének írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Hatékony értékesítés a digitális korban - Hogyan működik a social selling?

Az világháló megjelenésével egy új közösség tagjai lettünk - az internetet használók közösségéé. Ebbe a közösségbe született aztán bele a Google, amivel új fogalmakat alkottunk az információ keresésére. Ennek megfelelően pedig vásárlási szokásaink is gyökeresen eltérnek a '90-es évek rutinjától. Ma már minden vásárlás első lépcsője az internet. Éppen emiatt mondta Koka Sexton amerikai véleményvezér hogy "a láthatóság = a lehetőség". – Bodnár Ákos, a Socialselling.hu alapítójának írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Tudja mi az az agilis marketing? - A sikeres tartalomstratégia kulcsa

Szakemberek szerint az agilis marketing hamarosan a sikeres, közönség-fókuszú tartalomgyártás felé vezető legrövidebb út lesz. Kövesse Andrea Fryrear tartalommarketing szakértő útmutatóját és tudja meg, hogyan szervezheti át marketingcsapatát úgy, hogy a lehető leghatékonyabban adaptálhassák ezt a módszert!

HVG Szemináriumok & Konferenciák

5+1 hatékony tartalommarketing tipp, amit érdemes használnia, ha webshopja van

Bár egy webshop elsődleges funkciója az értékesítés, remek eszköz brandépítésre, valamint arra is, hogy kilépjünk az arctalan szolgáltató szerepköréből, és kapcsolatba kerüljünk vásárlóinkkal. Ebben nagy segítségünkre lehet egy jól felépített, megfelelően alkalmazott tartalommarketing stratégia.