Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#tartalomgyártás

HVG Szemináriumok & Konferenciák

A marketing szabályait is újraírta a mesterséges intelligencia

Az elmúlt évtizedben a technológia óriási hatást gyakorolt a marketingre. A közösségi média megjelenése és terjedése alapjaiban változtatta meg a vállalatok és a vásárlók közötti kommunikációt. Most pedig újabb átalakulás következik: a mesterséges intelligencia (AI) forradalmasítja az online marketinget. Az AI már nem pusztán a jövő zenéje – jelenünk szerves részét képezi, mindennapi életünk számos területén alkalmazhatjuk. A marketing világában ez különösen igaz, ahol az innováció, a kreativitás és a hatékonyság mindig elsőbbséget élvez. Az AI és a marketing találkozásának eredménye olyan innovatív eszközök létrejötte, mint a ChatGPT, amely új dimenziókat nyit meg a marketing szakemberek számára.

Tech hvg.hu

Fizetős videók jöhetnek a TikTokra

Lehet, hogy hamarosan már közvetlenül szerezhetnek bevételt a videóikból a tiktokos tartalomgyártók, miután információk szerint azon dolgozik a platform, hogy lehetővé tegye egyes felvételek fizetőkapu mögé helyezését. Ami persze nézői oldalon azt jelenti: fizetni kell majd, hogy bizonyos videókat láthassunk.

Tech hvg.hu

Új funkció jöhet a TikTokra, vásárlós

A Financial Times szerint a kínai ByteDance nem szeretne lemaradni az e-kereskedelemben folytatott versenyben a Facebooktól és a YouTube-tól, ezért többféle vásárlós funkcióval is kacérkodik a TikTokon.

Vállalkozás hvg.hu

A céges blogolás hét főbűne

Azért mert tud valaki írni, még nem biztos, hogy tud jól blogolni. Márpedig a cégek gyakran beleesnek abba a hibába, hogy a „blogoláshoz mindenki ért” felkiáltással rábízzák a feladatot az első arra járó emberre, pedig egy hozzá nem értő több kárt okozhat, mint gondolnánk.