Olyan alacsony a jegybevétel a MÁV-nál, hogy akár ingyenes is lehetne
Az új, olcsóbb vasúti tarifarendszer miatt annyian vonatoznak, hogy nem csökkent a jegybevétel, ez azonban a működési költségek 3 százalékát sem teszi ki.
Az új, olcsóbb vasúti tarifarendszer miatt annyian vonatoznak, hogy nem csökkent a jegybevétel, ez azonban a működési költségek 3 százalékát sem teszi ki.
A félórásra tervezett átállás péntek délelőttig elhúzódott, érdemes frissíteni vagy újratelepíteni az appot.
A 23:45-től várhatóan fél órán keresztül pedig a BKK automatáiból sem lehet majd jegyeket és bérleteket venni.
Lázár szerint a jövőben Debrecenben épül fel a vidék fővárosa, ehhez pedig a kormány 700 milliárd forintnyi beruházással járul hozzá, aminek a java azt szolgálja, hogy a városban épült vagy épülő gyárakat megközelíthessék, mert például 50 ezer új munkást is mozgatni kell. Lázár megnyugtatott mindenkit: alkotmányos jog, hogy eljusson a magyar A pontból B pontba. A Budapest-bérlet megszűnik, bár Lázár jelezte: „a kormány nem akarja szívatni sem a főpolgármestert, sem a budapestieket".
Júliustól megvalósul Zalaegerszegen a teljes tarifaközösség.
2022-től elég lenne egy jegy az utazáshoz, függetlenül attól, hogy hányszor szállunk át buszról vonatra vagy helyi járatról helyközire. Kilenc év alatt ez már a sokadik próbálkozás, de minden terv elbukott. Most itt az újabb.
Ausztriában januárban működni kezdett egy olyan vasúti személyszállítási modell, ami megoldást jelenthetne a hazai vasúti kedvezményrendszer visszatérő problémáira. De ehhez el kéne felejteni a jelenleg 48 jogcímen, potenciálisan hétmillió lakosnak alanyi jogon nyújtott állami támogatást.