Ádám Martin sört csapol a The Guardian képregényében
Újabb zseniális mémet ihletett a magyar válogatott befejező csatára.
Újabb zseniális mémet ihletett a magyar válogatott befejező csatára.
Nincs nehéz dolgod a reklámmal, ha Ed Sheeran személyi fotósa vagy.
Közel 15-féle kézműves sört kínálnak, még sincs tele korsóikat emelgető gourmet-kal a Csapház, ugyanis itt csak elvitelre adják a sört, ami a speciális csapolási technikának köszönhetően még napokig fogyasztható. Negatív graffitivel is hirdetik magukat: koszos utca- és falfelületekre "takarítják rá" a reklámjukat. A vállalkozás azonban nemcsak a magyar sörkülönlegességek viszonteladására alapozza sikerét, hanem a csapok kizárólagos forgalmazója is az országban.
Ahány sör, annyi pohár – állapíthatjuk meg, ha olyan sörözőben isszuk a folyékony kenyeret, ahol több féle sör is kapható. Kérdés persze, hogy a poharaknak és korsóknak az esztétikus megjelenésen, és direkt marketingen kívül, van-e szerepe abban, hogy mennyire ízlik a sör?
Ezüst oroszlánt kapott kedd este a Cannes Lions reklámfesztiválon az Initiative médiaügynökség Soproni Tökéletes csapolás kampánya - írja a Kreatív.hu.
Leckét vett sörcsapolásból Írországban tett látogatása második napján II. Erzsébet brit uralkodó. Egy dublini sörfőzdében tett szerdai látogatás alatt ő és férje, Fülöp herceg maga is csapolt egy-egy korsót az írek nemzeti italából, a Guinnessből.