Betonelemeket pakolt a sínekre két fiatal, nem sokon múlt a komoly baleset
A két fiatal ellen eljárás indult.
A két fiatal ellen eljárás indult.
GPS és kamera nélkül működhet majd az a vasúti forgalomirányítás, amely a sínek mágneses permeabilitásán („áteresztőképességén”) alapul. A vasúti sínek tulajdonságaira szigorú előírások vonatkoznak, de egy dologra nem ügyelnek a gyártás közben: a permeabilitásra. Így a sínek minden darabkájának mágneses tulajdonságai annyira eltérőek, mint az emberek ujjlenyomata.
Az érkező metrószerelvény meg tudott állni.
Az elmúlt másfél évben 120 alkalommal fordult elő, hogy egy kocsi fennakadt a pálya zárt részén.
A 6 év körüli gyermek nem tudott visszamászni a peronra, de egy mozdonyvezető meglátta, és azonnal segített.
Korábban 10-50 centiméteres kődarabok zúdultak a vasúti pályára.
A sárlavina miatt a 12-es főút is járhatatlan lett.
Köveket és vasdarabot rakott valaki a sínekre.
Egy másik autós felvételt készített az esetről.
A projektigazgató szerint a nagyobb méretű építőanyagok szállítása jelenti a legnagyobb kihívást.
A mozdonyvezető készített fotót arról a két fiatalról, akik egy pesterzsébeti átjáróban keltek át a síneken, piros jelzésnél, pillanatokkal a vonat érkezése előtt. A diákok a szerelvény dudálására sem reagáltak.