Spórolnak a hódmezővásárhelyi tramtrain sínpályájával
Nem balesetveszélyes, és még spórolnak is azzal, hogy az ország másik felén felszedett vasakat építik be a csilivili villamos pályájába.
Nem balesetveszélyes, és még spórolnak is azzal, hogy az ország másik felén felszedett vasakat építik be a csilivili villamos pályájába.
Július 7-én kezdődik a fővárosi 1-es villamos egy részének felújítása, a munkát két szakaszban végzik el a nyári szünetben. Újabb pótlóbuszokra lesz szükség. Nyáron lesznek olyan napok, amikor a 3-as metrót ,valamint egy jelentős szakaszon az 1-es és a 4-es, 6-os villamosokat is buszokkal pótolják.
Hétvége óta ismét buszokkal pótolják egy szakaszon a nagykörúti villamosokat. A pálya egy olyan szakaszát építik át, amelyhez a korábbi években egy-egy részen már hozzányúltak, de akkor csak kisfelújítást végeztek. Most komplett rekonstrukciót végeznek nyáron, tehát az alapzattól újjáépítik a pályát, korszerű módszerrel. Európa egyik legforgalmasabb villamosvonalán azonban így sem lesz még a teljes pálya felújítva.
Folytatjáka síncserét a 3-as metróban. Emiatt pénteken, szombaton és vasárnap este pótlóbuszok közlekednek az Árpád híd és Újpest-központ között.
Folytatódik a síncsere a 3-as metró vonalán, így június végéig hétvégenként pótlóbuszok közlekednek más és más szakaszokon.
Aki a hétvégén például a Kálvin tértől menne a Gyöngyösi utcához, annak kétszer is át kell szállnia. A Deák tér és a Lehel tér között cserélik a síneket a két elkövetkező hétvégén.
A Deák tér és a Népliget között pótlóbuszok járnak, de a Ferenciek terén nem lehet rájuk felszállni. A síncsere a teljes vonalon lezajlik majd a közeljövőben,
Három szeptemberi hétvégén metrópótló busz jár az M3-as metró helyett a Nagyvárad tér és a Deák Ferenc tér között.
Cserélik a síneket a 3-as metró vonalán, ezért a következő négy hétvégén pótlóbuszok viszik az utasokat Kőbánya-Kispest és a Nagyvárad tér között. A BKK azt ígéri, hogy 2015 december 31-ig 42 ezer méternyi sínt cserélnek ki, így megszűnhetnek a sebességkorlátozások. A 3-as metró felújításakor az egész pályát felújítják majd, de ennek pontos időpontja még nincs meg.
A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) és a BKV megkezdte a 3-as metró sínjeinek cseréjét, melyhez a MÁV-tól vásárolt 15 kilométer sínszálat. A beépítésre kerülő elemek óránként 80 kilométeres sebességgel használtatóak majd, a pontos vételár még nem ismert. A két cég közlése szerint a síncsere még nem a teljes rekonstrukció része, a munka a vonal biztonságos közlekedésének fenntartásához szükséges.
Valószínűleg felgyorsult a pálya állapotának romlása a 3-as metró vonalán, és előfordulhat, hogy kisiklik egy szerelvény, ha a sín valahol oldal irányban, és nem keresztben törik el – egyebek mellett ez derül ki abból a levélből, amelyet a műegyetem diákja juttatott el az Indexnek. A hallgató szakmai gyakorlaton dolgozott a metró területén. A Metróért Egyesület szerint a levél igaz. A BKK használt sínekkel orvosolná ideiglenesen a problémát.