Elromlott a forgalomirányító rendszer, komoly késések a vasúton Fehérvár felé
A rendszer már fél 1 körül megjavult, a késések még maradnak.
A rendszer már fél 1 körül megjavult, a késések még maradnak.
A MÁV adatai szerint rekordszámúan használták idén a székesfehérvári vasútvonalat, de hatalmasat nőtt a forgalom Esztergom felé is. Pedig volt a nyáron bőven bonyodalom ezen a vonalon.
A 86 milliárdból felújított vasútvonal 15,5 milliárdos biztosítóberendezései rendszeresen meghibásodnak, emiatt a vonatok sokat késnek, de most a sorompó is nyitva maradt egy elrobogó vonat előtt.
A szél fát döntött a vasúti sínekre Szabadbattyán és Székesfehérvár között, emiatt a Budapest–Székesfehérvár–Szabadbattyán vonalon 10-20 perccel növekedhet néhány délutáni vonat menetideje – közölte a Mávinform.
Székesfehérvár vasútállomásán lebontják az ország egyetlen áthidalásos szerkezetű, 1954-ben épült vasúti irányítótornyát.
Jelenleg egy-másfél órát késnek a vonatok egy felsővezetéki zárlat miatt, dízelmozdonyokat is be kellett állítani.
Szombat éjjel a vonatok helyett pótlóbuszok közlekednek a Budapest-Székesfehérvár vonalon az új vasúti jelző- és biztosítóberendezés próbái miatt.