A belső égésű motoros autók 2050-ig velünk maradnak
A szintetikus üzemanyagok sokat segíthetnek a régivágású hajtásláncú modellek életben tartásában.
A szintetikus üzemanyagok sokat segíthetnek a régivágású hajtásláncú modellek életben tartásában.
A farmotoros sportkocsi lesz a német gyártó utolsóként elektromosra váltó modellje.
Mentőövet dobtak a hagyományos motorú autóknak, de oly módon, hogy az inkább tűnik luxuskategóriás hóbortnak, mint az autózást száznegyven évig éltető belső égésű motorok valódi megmentésének.
A GT4 RS erőforrásával szerelt Porsche Vision 357 arra hivatott, hogy elmossa a határt a múlt, a jelen és a jövő között.
Látványos visszatérést tervez a néhány éve csődbe jutott olasz karosszériatervező stúdió, a Bertone.
Egyelőre relatíve kis mennyiségben termel eFuelt az új chilei üzem, de a tervek szerint hamarosan alaposan fel fogják futtatni a gyártókapacitását.
A vadonatúj De Tomaso V12-es szívómotorja egészen 12 300-as fordulatszámig elforgatható.
A bolygó megmentését felesleges lenne egy literenként 3000 forintos üzemanyagtól várni, de a jövője így is ígéretes.
Belsőégésű motorok meghajtására alkalmas üzemanyagot szén-dioxidból és vízből gyártó állomást adtak át Németországban.