Kiválasztották, melyik három reklám volt a legütősebb a karantén alatt
Biometrikus szenzorokkal válogatták ki a legerősebb áprilisi hirdetéseket.
Biometrikus szenzorokkal válogatták ki a legerősebb áprilisi hirdetéseket.
Megalakult az új kormány, migránsok eldobott szendvicseivel riogatják a sertéspestis miatt aggódókat, a Balatonon nagy drágulás várható az idei szezonban. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Hiába is tagadnánk, ha megfog egy reklám, fiziológiai reakcióink lebuktatnak – a "lebuktatásban" rejlő üzleti lehetőségeket igyekszik kihasználni egy magyar startup. A Synetiqnél tudják, miért lett sikeres Kasszás Erzsi, még ha illett is utálni.
Amíg nem látsz benne konkurenciát, miért ne oszthatnád meg vele a tapasztalataidat? San Franciscóban, a világ legnagyobbra nőtt startupjának vállalkozókat segítő képzésén jártunk.
Bérelt helye van a neuromarketingnek a jövő meghatározó trendjeiről szóló jóslatokban, amióta az érzelmi hatást kutató irányzat elméletét a kilencvenes években az amerikai Harvard Egyetemen megalkották, majd az utóbbi években a vele foglalkozó cégek gyakorlati tapasztalattal is feltöltötték.
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) inkubátorházában működő több mint 100 induló vállalkozás közül nemrégiben kettő is bekerült abba a körbe, amely Magyarországról kijutott a múlt heti tel-avivi DLD Innovációs Fesztiválra.
Silicon Wadinak becézik a tel-avivi Szilícium-völgyet, ahol idén 10 magyar cég is bemutatkozott.
A hétvégén indult az egyik legprominensebb technológiai fesztivál, a South by Southwest Austinban, ahol idén először öt magyar vállalkozás is bemutatkozik.
A sörfőzőgépet gyártó Brewie is azon öt cég között van, amelyek a Design Terminál pályázatának győzteseként, idén tavasszal elutaznak Amerikába, hogy részt vegyenek a világ egyik legjelentősebb technológiai fesztiválján
Az agykutatás tudományának felhasználásával nyújt segítséget alapvetően filmes kutatásokhoz egy magyar startup cég fejlesztése, amellyel a marketingesek hatékonyabb reklámokat, a nézők pedig színvonalasabb, szórakoztatóbb tartalmakat kaphatnak.
A Synetiq szoftverével még azelőtt le lehet olvasni az EEG-fejpántot viselő felhasználók érzelmeit, mielőtt ők tisztába kerülnének vele. A technológia forradalmi újítás lehet a reklámiparban, hiszen segítségével kideríthető melyik reklám kelt nagyobb hatást a nézőben