Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#sajátmárkás_termékek

SPAR Magyarország

Így alakultak át vásárlási szokásaink harminc év alatt

Az elmúlt évtizedek során jelentősen átalakultak bevásárlási szokásaink, köszönhetően annak is, hogy a boltok polcain ma már a kínálat is sokkal szerteágazóbb, és szinte minden igényt kielégít. Egy harminc éve rendszeresen vásárlótól kérdeztük meg, hogyan változott az évek alatt a bevásárlás.

Vállalkozás hvg.hu

Hihetetlen változás jön a Tescónál

Nevet vált a Tesco egyik legnépszerűbb márkája, illetve bevezették azt a szolgáltatást, hogy amennyiben nem tetszett valamelyik saját márkás termék, vissza lehet kérni annak vételárát.

Vállalkozás MTI

Itt az Auchan-telefon

Saját márkás műszakicikk-termékcsaládot vezet be Qilive néven az Auchan Magyarországon, a kínálatban kis és nagy háztartási gépek, audiovizuális és informatikai cikkek, valamint ezek kiegészítői találhatóak meg – jelentette be az áruházlánc csütörtökön Budapesten.

Gazdaság hvg.hu

GfK: egyre rövidebbek a bolti akciók

A tavalyi átlagosan 17 napról, 2009-ben 15 napra csökkent a boltok akciós újságjaiban meghirdetett akciók hossza, kereskedelmi csatornák szerinti bontásban pedig még nagyobbak a különbségek – közölte a GfK Hungária.