Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#reklámbevétel

Vállalkozás Tiszóczi Roland

Nagyot fogyott a reklámpiac 2023-ban

A kimagasló infláció miatt reálértéken erős apadás mutatkozott mind a hazai média reklámbevételében, mind a kommunikációs szektorok bevételében: az előbbi 6,6 százalékkal, az utóbbi 3,1 százalékkal csökkent tavaly az előző évihez képest. Ehhez csak kismértékben járult hozzá, hogy az állami cégek kommunikációs költéseit jelentősen visszafogták.

Tech hvg.hu

A YouTube nem viccel: világhírű TV-csatornákat veszélyeztet

A YouTube reklámbevételei elképesztő módon növekednek, így már a legnagyobb amerikai tévétársaságokkal áll harcban. A Breaking Bad sorozatot is jegyző csatornánál például már tavaly kétszer többet keresett, egy-két éven belül pedig befoghatja az egyik leghíresebb tévét.