Rendszeresen levelezett az RTL Magyarország vezetőivel Rogán bizalmasa
A reklámadó-törvény és a televízió kormánykritikus hozzáállása is téma volt Nagy Ádám és az RTL vezetése között.
A reklámadó-törvény és a televízió kormánykritikus hozzáállása is téma volt Nagy Ádám és az RTL vezetése között.
Lázárban ne bízzon, a politikai elit pedig kisebbrendűségi érzéssel küzd – többek között erre hívta fel az RTL vezetőjének, Andreas Rudasnak a figyelmét Fellegi Tamás, a második Orbán-kormány minisztere abban a levélben, amelyben arra a tárgyalásra készítette fel a cégvezetőt, amelyen megszülethetett az alku az RTL magyarországi menedzsmentjének leváltásáról.
Egy hangfelvétel leiratát mutatta be a Telex, amely szerint a magyar RTL nem sokkal korábban elküldött vezetője és a luxemburgi RTL Group egyik társ-vezérigazgatója beszélgetnek Lázár János nyomásáról és arról, hogy a kormány reklámadóval fenyeget.
A szövetség bizakodik, a tavalyi egyeztetés is jól sikerült a kormánnyal.
Egyre kevesebb pénz jut hirdetésekre.
Újból veszélyezteti a kormány az uniós forrásokat azzal, hogy egyik napról a másikra lenullázza a Magyar Orvosi Kamarát, miután a szervezet tiltakozó akciója érzékenyen érinti a céljait. Az EU hiába követelte, hogy a jogszabálytervezetekről egyeztessen a kormány, a büntető tempóba ez nem fér bele. A kormánynak nem ez az első – és minden bizonnyal nem is az utolsó – ilyen húzása. Elég, ha csak arra gondolunk, hogy rögtön a kezdéskor páros lábbal szállt bele az Alkotmánybíróságba, amely megsemmisítette a 98 százalékos különadót. Cikkünkben összeszedtük a bosszúálló kormányzás több jellegzetes példáját.
Magyarország felmentést kapott a gázársapka és a közös európai gázbeszerzés alól; leálltak a napelemes pályázatok; megbukott a brit kormány. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Hivatalosan nem törli el a kormány új adócsomagja a reklámadót, de 0 százalékon hagyja a kulcsát 2023 végéig. Korábban még arról volt szó, hogy 15 milliárd forint bevételt várnak az adónemtől.
Rogán Antallal konzultáltak.
A kormányközeli médiaszakember szerint az Indamedia hazai oldalakat vásárolhat fel a közeljövőben.
A reklámadóból, a légitársaságokat terhelő különadóból, a megemelt tranzakciós illetékből származó bevételekkel is hosszú távon számol a kormány.
Sokrétű oka van annak, hogy kevés nő van vezető pozícióban - mondta a HVG-nek Blaskó Nikolett reklámszakember, az ACG Reklámügynökség alapítója. Neki 24 évesen, első gyakorlati helyén felajánlották neki a marketingigazgatói posztot, majd hét évvel később megalapította saját reklámügynökségét, amelynek mára 2 milliárdos árbevétele van, ezzel az ország egyik legsikeresebb ügynöksége. Ő maga tizedik a Forbes legbefolyásosabb magyar nőket rangsoroló listáján. Azt mondja, egyenlő esélyekre és sok őszinte, hiteles példára van szükség, hogy a nők végre elhiggyék, bármire képesek. HVG-portré.