Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#privacy

Tech hvg.hu

Új beállítás jön a Gmailbe

A Google eddig is lehetővé tette, hogy egyes funkcióit külön-külön letiltsák a felhasználók, hamarosan viszont nemcsak erre, hanem a háttérben zajló adatforgalom letiltására is lehetőségük lesz.

Tech hvg.hu

Kitöltött egy kvízt a Facebookon? Nézzen csak rá, akár nagyon is mellényúlhatott

Milyen pizza lenne? Melyik Disney-figurára hasonlít? Melyik híresség lenne a tökéletes párja? A Cambridge Analytica botránya és a szakértők figyelmeztetései ellenére az ilyen jellegű kvízek továbbra is népszerűek a közösségi hálózatokon – hívja fel a figyelmet a NordVPN. A vállalat néhány tippet tett közzé azzal kapcsolatban, mire érdemes odafigyelni.

Tech hvg.hu

Csavar egy nagyot a Chrome böngészőn a Google

A Google tervei szerint úgy jelennek majd meg a személyre szabott hirdetések a Chrome-ban, hogy a böngésző közben blokkolja a weboldalak felhasználók követésére szolgáló kódjainak nagy részét.

Tech hvg.hu

10-ből csupán 4 cég bánik jól az adataival, de ez is csak a legjobb eset

Az európai, közép-keleti és afrikai vállalatok átlagosan kevesebb mint 40 százaléka állítja magabiztosan, hogy jól bánik az adataival – ideértve azok kezelését, biztonságos tárolását, valamint az adatokból való információk kinyerését és felelős használatát. Az Oracle legújabb felmérése szerint a vállalatok ezen képességei nem fognak javulni a következő három évben. Ennek ellenére a válaszadók közül, akik felismerték ezen képességek értéknövelő erejét, a legfőbb előnyök között a magasabb ügyfélhűséget, a bevételek és a márkaérték növekedését említették legtöbben.

Tech hvg.hu

Kínos dolog derült ki a Nokia telefonokról

Újabb nap és ismét kiderültek egy adatszivárgási botrány részletei. Ezúttal egy olyan cég, pontosabban gyártó került célkeresztbe, akitől ezt igazán nem várnánk.

Tech hvg.hu

Van egy fontos szöveg minden weboldalon, amit alig olvas el valaki

A hazai internetezők kétharmada aggódik a róla tárolt információk biztonsága miatt, az adatvédelmi tájékoztatókat mégis csak a megkérdezettek mintegy 20 százaléka olvassa el – hívták fel rá a figyelmet a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), a Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hivatal (NAIH) elnökhelyettesei és az EY tanácsadói a cég Versenyjog és adatvédelem c. konferenciáján. A szakértők egyetértettek abban, hogy a GDPR előrelépést jelent a tudatos fogyasztók megfelelő tájékoztatásában, de további lépésekre van szükség, hogy a személyes adatok felhasználásáról tudatosan rendelkezhessünk.