Saját politikai véleményünk helyett inkább másokét terjesztjük
A Pew Research Center egy éven át követte, hogy mit csinálnak a Twitteren az amerikai felnőttek, ráadásul egy meglehetősen eseménydús időszakban.
A Pew Research Center egy éven át követte, hogy mit csinálnak a Twitteren az amerikai felnőttek, ráadásul egy meglehetősen eseménydús időszakban.
Barack Obama volt az első elnökjelölt, akinek sikere jelentős részben a közösségi médiára épült. Donald Trump pedig az első, aki a világraszóló döntései mellett személyes, időnként indulatvezérelt kifakadásait is a közösségi hálón kürtölte szét. A Twitter és a Facebook az idei kampány fő csataterévé váltak, ahol a republikánus Trump jóval nagyobb követőtábort ért el a demokrata Bidennél. Az egyelőre kétséges kimenetelű választásnak már biztos tanulsága, hogy facebookozni és twitterezni bárki tud, de ha átgondolatlanul teszi, megeshet, hogy önmaga alól húzza ki a széket.
A legnagyobb közösségi oldalnál döntöttek, nem küldenek többé tanácsadókat a pártoknak, hogy segítsenek menedzselni a facebookos hirdetéseket.