Ezt az okostelefont veszik most a legtöbben
A Counterpoint összegzése szerint a tíz legkeresettebb mobil tette ki a globális eladások 19 százalékát 2024 harmadik negyedévében. Mutatjuk a sorrendet.
A Counterpoint összegzése szerint a tíz legkeresettebb mobil tette ki a globális eladások 19 százalékát 2024 harmadik negyedévében. Mutatjuk a sorrendet.
A Samsung felfelé módosította az idei első negyedévére kiadott prognózisát, miután a január elején bemutatott Galaxy S24-család tagjainak eladásai jelentősen felülmúlják a vállalat várakozásait.
Jóval több telefont adott el a tavalyi év utolsó negyedévében az Apple, mint a Samsung. A nagy hajrázás mellett az egész év teljesítménye úgy alakult, hogy az amerikai vállalat 2010 után először megelőzte a dél-koreai gyártót.
Csak az új év második felére térhet magához az okosmobilok piaca, derül ki az IDC piackutató legfrissebb elemzéséből.
A tavalyi év zuhanása után 2023-ban is hasonló trendre számítanak Kínában, és csak 2024-re várják a mobiltelefon-piac fellendülését.
Megérkeztek az egyik nagy piackutató cég adatai a globális okostelefon-piac második negyedéves teljesítményéről.
Egy koreai hírforrás szerint nem várt túlkínálat jelentkezett a Samsung telefonokból, pontosabban sok milliós az elsősorban középkategóriás eszközöket tartalmazó, eladatlan raktárkészlet.
A Gartner piacelemző cég szerint a mobilpiac 2020-as visszaesése teljes mértékben eltűnhet, 11,5 százalékkal nőhetnek az eladások.
Annak ellenére is remek eredményeket értek el egyes mobilgyártók, hogy négymillióval kevesebb új készülék talált gazdára az idei harmadik negyedévben. A történtek egyik nyertese a Samsung, igazán nagyot pedig a Xiaomi eredménye szól.
A piacelemző cégek abban egyetértenek, hogy 2020 második negyedéve nem a legjobb volt az okostelefonokat gyártó cégek történetében, a visszaesés mértékét ugyanakkor eltérően mérték. Egy biztos: még mindig a Samsung harapja ki a legnagyobb szeletet a piaci tortából.
Az idei év első három hónapjában jóval kevesebb telefont vettek az európaiak, mint egy évvel korábban. Nemcsak az összesen eladott darabszám változott jelentősen, az egyes gyártók részesedésében is számottevő formálódás figyelhető meg. A legnagyobb vesztes a Huawei, melynek helyére, úgy tűnik, sikerrel pályázik a Xiaomi.
Hol van már a mobilgyártás aranykora? A legtöbb gyártó kiegyezne a tavalyi első negyedév 5 százalék körüli zsugorodásával, de a koronavírus jóval határozottabban húzta be a féket.