Sokba kerülhet, ha valaki nyárigumival okoz télen balesetet
Akár másfél milliót is kérhet saját kártérítéseként a biztosítónk.
Akár másfél milliót is kérhet saját kártérítéseként a biztosítónk.
Egy friss videó az M3-asról.
Vázoljuk, hogy az egyes országokban milyen előírások vonatkoznak a téligumis közlekedésre, és hogy ennek kapcsán mekkora bírságokra lehet számítani.
Tízből egy autós pedig azt sem tudja, van-e pótkerék vagy defektjavító a kocsijában.
Mindez oda vezet, hogy túlságosan halogatják a gumicseréket.
Mind az abroncsok ára, mind pedig a gumiszervizelés is jelentősen drágult az elmúlt hónapokban.
A német autóklub a szokásosnál is bővebb választékot próbált ki idén.
Nem árt néha ellenőrizni, milyen állapotban vannak az autónk abroncsai. A helyzet felmérésben sokat segítenek a gumikon lévő jelölések – ha ismerjük őket.
Az ukrajnai háború az abroncsok gyártási költségét is megemeli.
A "semmire sem jó"-tól egészen a "csak ezt szabad venni" kategóriáig mindenféle vélemény kering a fejekben a négy évszakos gumikról, de vajon mi a helyzet velük a gyakorlatban? Gyárlátogatáson és közúti teszten vettünk részt.
A gumikat a Hungaroring mellett található vezetéstechnikai pályán próbálták ki azonos körülmények között.
Közeledik a nyári gumiabroncsra váltás ideje. Ha a régiek élettartamuk végén járnak, akkor ez a teszt segíthet az új autógumik kiválasztásában.