Szélvédő és tető nélkül támad az 1904 lóerős új villanyautó
Az 1,7 milliárd forintos hiperautó kevesebb mint 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Az 1,7 milliárd forintos hiperautó kevesebb mint 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A hatalmas motorral szerelt szuperkönnyű újdonságból 100 példányt gyártanak.
Ez a legszebb Ferrari a mostani kínálatban?
Teteje egyáltalán nincs és a szélvédője is csak jelzésértékű ennek a biturbó V12-es erőforrású újdonságnak.
Ilyen az, amikor az 5.0 nem a szoftver verziószámra, nem az átlagfogyasztásra és nem is a vételárra utal. Meghajtottuk az 5 literes szívó V8-as benzinmotorral szerelt Mustang kizárólag kabrió változatban készülő vadonatúj kaliforniai kiadását.
A némán suhanó nyitott tetős elektromos autónak meglehet a vonzereje, ugyanakkor korántsem biztos, hogy piacra kerül.
Mint egy napernyőt becsukni - ennyi idő kell a Porsche 911 Cabriolet változatának hogy elrejtse a tetejét. A mutatvány egy Porsche esetében azért kevés lenne az üdvösséghez, de szerencsére a 911-es tető nélkül sem alakul át nyekergő, csavarodó karosszériájú, nyitott tetős sportkocsiutánzattá, amivel inkább csak páváskodni érdemes.
Fából vasparipa minősített esete.
A hangtalan és környezetkímélő kabriózást lehet sokan kedvelnék, de egyelőre ez az autó csak egy bemutatópéldány.