Mire bevezetnék, tényleg nem lesz sok értelme az Euro 7 szabványnak
Jóváhagyták az EP-ben, hogy lényegében maradjon minden a régiben.
Jóváhagyták az EP-ben, hogy lényegében maradjon minden a régiben.
Nitrogénszennyezés csökkentése érdekében országosan legfeljebb óránként 100 kilométerre csökkenti a gépjárművek legnagyobb megengedett sebességét Hollandia – jelentette be Mark Rutte miniszterelnök szerdán.
A gázolajos motorok napjai, nagyon úgy tűnik, meg vannak számlálva a személyautókban, mostanra hiába készültek el a valóban tiszta dízelmotorok, a vevők zöme elfordul ezektől.
Amiben a dízelmotorok jók voltak, abban a benzinesek nem annyira.
Hiába gondolják úgy az autósok, hogy járművükben egyfajta buborékban vannak, s nem mérgezik magukat a szennyezett városi levegővel. A valóságban – a BBC szerint – a kocsikban néha sokkal rosszabb a levegő, mint a járdán, a gyalogosok között.
Kitilthatják a kevésbé korszerű dízel járműveket Münchenből. Stuttgart és más német városok is hasonló lépéseket terveznek.
Összesen 7 modell. Hét, amely teljesíti valós körülmények közt is a jelenleg előírt nitrogénoxid-kibocsátási szabványértékeket. És még nagyobb meglepetés, hogy melyek azok.