Gazdaság
Elképesztően unalmas és kiszámítható dolgokra vágynak az ezredfordulósok
Üzleti szempontból persze nagyon is örvendetes, hogy ilyen klasszikus célokról álmodnak a millenniálok.
Üzleti szempontból persze nagyon is örvendetes, hogy ilyen klasszikus célokról álmodnak a millenniálok.
Az Y-generáció tagjait, vagyis az úgynevezett milleniálokat már nem hajtja a vágy, hogy anyagi javakat halmozzanak fel. A vásárláshoz – legyen szó ingatlanról, nagy értékű vagyontárgyakról vagy éppen mindennapos fogyasztási termékekről – hasonlóan viszonyulnak, mint azokhoz a szolgáltatásokhoz, melyek miatt több évszázados iparágak kényszerültek visszavonulót fújni. Lássuk, hogyan fogyaszt ez a nemzedék.
A milleniálokra sokan úgy gondolnak, mint a nagy felforgató generációra, akik szembe mennek mindennel, ami megszokott és bejáratott. Kik ők, és miért gondolkodnak másképp, mint a náluk idősebbek vagy fiatalabbak?